Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

12. april 2016

Flere gengangere

Det blev så lige til et sæt dækkeservietter med ugler og kloge ord til mit barnebarn Mette. Mønsteret er fra norske AnnAKa og hedder "Kloge Ord".



Et stort arbejde for 4 dækkeservietter, men det arbejde gør jeg gerne, da jeg synes, der er ualmindelig søde og et dejligt resteprojekt.

Jeg har ændret lidt på "blomsterne". De skulle oprindelig være lavet som små yoyo'er, men det synes jeg ikke, er så hensigtsmæssigt, når der skal stå en tallerken eller andet service på dem.

7 kommentarer:

  1. Der er nu noget over ugler! Hvor er de flotte i denne version.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ugler går jo for at være koge, så hvad er mere oplagt end dem som symbol for en eksamen?

      Slet
  2. Gengangere, den slags er vist altid velkommen. de er flotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nu nok også det sidste sæt, jeg har har syet efter det mønster. Det tager utroligt lang tid, men på den anden side, så vil man jo aldrig kunne købe noget tilvarende til en pris, der er til at betale!

      Slet
  3. så smukke.... sikke en dejlig gave

    SvarSlet