Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

2. april 2016

Endnu et Doodles......

Jeg er så glad for mit tørklæde Doodles, som jeg vandt garn og opskrift til hos Holst Garn. Jeg fik vist ikke nævnt i mit tidligere indlæg, at tørklædet er strikket i Noble - et 3-trådet garn bestående af 95% Geelong og 5% Cashmere strikket på pind 3 1/2. Garnet har en løbelængde på 666 meter pr. 100 gram, så det rækker rigtig langt.


Det er lækkert, blødt og så kradser det overhovedet ikke - i hvert fald ikke på min hals!

Jeg syntes, min dejlige søster også havde fortjent så lækker en sag, så jeg har strikket et til hende i fødselsdagsgave i helt andre farver:


Jeg håber, hun bliver lige så glad for sit tørklæde, som jeg er for mit.

Herefter går det løs med vikingesjalet igen. Det har ligget i hi vinteren over, så nu er det vist på tide.....

2 kommentarer:

  1. Hold da op, dine strikkepinde må da snart være rødglødende, alt det du får strikke. Skønne sjaler
    Knus til dig fra mig

    SvarSlet
  2. Så fine de er ....
    Glæder mig til at følge og se dit vikingesjal ...
    Knus fra Mette

    SvarSlet