Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

21. august 2011

Et par dage sommer!

I dag er det sommer - i hvert fald endnu! Dagen startede med morgenkaffe i badeklubben, da en af pigerne havde inviteret til fødselsdagsmorgenkaffe. Herefter en skøn tur i vandet, som selvfølgelig var helt vidunderligt!

Da jeg kom hjem, gik jeg lige en runde i haven, og det myldrer jo stadig med skønne blomster, som vi jo slet ikke har haft mulighed for at nyde ret meget i år.

Min fuchsia, som bliver klippet helt ned til jorden hvert forår, og alligevel er busken nu omkring en meter høj:



Det er en fantastisk plante, der står i fuldt flor hele sommeren igennem. Smukkere findes næppe.

Der er også lige den smukke Dahlia som jeg fik foræret af Lisbeth i forsommeren:


Ellers er haven ikke noget at prale af i denne sommer. Jordbær var der ikke mange af, og tomaterne var stadig så grønne, at de er blevet plukket og syltet! Rabarber er der masser af, og dem har vi virkeligt nydt, men de vokser jo uanset vejrtype!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar