Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

1. maj 2012

Endnu en dejlig dag i selskab med skønne quinder!

Dagens arrangement skulle egentlig have fundet sted hos mig, men da Gitte er blevet opereret i sin fod, og derfor ikke er mobil, valgte vi at bytte, så det bliver hos mig næste gang i stedet for.

Det blev, som sædvanlig, en dejlig dag med en masse hyggesnak mens symaskinerne snurrede og synålen glødede!

Gang i sytøjet!
Gitte og Mette i dybt koncentration:

Fotograferne fotograferes!


Esther applikerer blokke til sit smukke tæppe:


Kirsten med sin søde løber:


Så er der frokost!


Der var også lagkage!


Dannebrog vajede for os:


Mon ikke Jan er glad for sin kone?












Tak til jer alle for endnu en herlig dag! Jeg glæder mig til at se jer i Nyborg næste gang!

4 kommentarer:

  1. Selv tak. Ja, det er helt utroligt, som vi kan hygge sammen. Skønt.
    Glæder mig til vi ses igen.
    Knus fra Kirsten

    SvarSlet
  2. Hvor ser det bare hyggeligt ud:-)
    Og så den kage! He he... jeg sku' lige ha' vendt den i øverste etage, jeg ku' ikke forstå den hang i et par bånd *lol*

    SvarSlet
  3. Det ser ud som om i har hygget jer som i plejer når i samles. Ikke kun med at sy men også med indtagelsen af dagens ernæring

    SvarSlet
  4. Ja, selvtak, det var bare dejligt, både selskab og mad. Ærger mig over, at jeg ikke kan være med næste gang, men må pase mine pligter.
    Knus fra Esther

    SvarSlet