Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

16. oktober 2012

Endnu et kalenderomslag

Dem har jeg efterhånden lavet nogle stykker af!

Dette her skal mit barnebarn Mette have som en ekstra lille fødselsdagsgave på fredag, når hun fylder 22! Omslaget er beregnet til hendes studiekalender. Hun har længe "pippet" lidt om, at hun godt kunne tænke sig sådan et, og så var jeg jo ligesom nødt til at få det lavet:


Sykittet, som jeg i sin tid købte hos Quilt My Design, er efterhånden blevet udnyttet godt. Der var stadig smårester til overs, som jeg så har suppleret med lidt fra min egen restekasse!

5 kommentarer:

  1. Den blev rigtig sød. Så den bliver hun glad for.
    Tillykke på fredag. Hils hende.
    Knus fra Kirsten

    SvarSlet
  2. Hvor er den sød.Hvem ville ikke gerne eje sådan en. Det er dejligt når man kan købe et mønstre som bliver anvendt mange gange

    SvarSlet
  3. Årh jeg troede lige .....
    Men det var til min navnesøster :-)
    Tillykke med Mette på fredag... Og vi ses jo snart...
    Knus

    SvarSlet
  4. Den er sød. Jeg kan forstå, at den skal afleveres på fredag. Tillykke med hende.
    Syhilsner fra Esther

    SvarSlet
  5. Meget fint kalenderomslag - det har sikkert vagt lykke ;o)

    SvarSlet