Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

7. februar 2013

Mit nye legetøj

Så kører mit nye legetøj for fulde gardiner! En spritny, hurtigkørende pc, som jeg længe har ønsket mig, da den gamle var stået af. De seneste måneder har jeg brugt min gamle laptop, men det var bestemt ikke optimalt.

Nu er den nye så taget i brug, og allerede nu er jeg vildt begejstret for Windows 8! Det er simpelthen en fornøjelse at arbejde med. Tænder man for pc'en, går der nøjagtig 10 sekunder, så er den klar til brug. Det er altså bare mums!

2 kommentarer:

  1. Det kunne lyde til, at det er en sådan, som skal på ønskelisten.
    Tillykke med dit nye legetøj, som er lige så uundværlig, som sytøjet for dig vel også strikketøjet.
    Knus fra Esther

    SvarSlet
  2. Det lyder lækkert med den fart..... Tillykke med vidunderets ....
    Glæder mig til vi ses på tirsdag ....
    Knus

    SvarSlet