Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

25. juli 2013

Egeskov Slot

I sidste uge havde vi besøg af min lillesøster et par dage. Vejret var jo fantastisk, og da vi på grund af genhusning ikke bor særligt hyggeligt i øjeblikket, er det skønt at kunne tage til stranden i det dejlige sommervejr, så eftermiddagene blev selvfølgelig tilbragt ved Storebæltsbadet.

En dag var dog afsat til et besøg på Egeskov Slot. Det er efterhånden en del år siden, jeg sidst har besøgt slottet, så nu måtte det snart være på tide.


Vi nød den skønne slotspark med krydderhaven, Fuchsiahaven, alle de smukke staudebede, gamle, smukke træer og meget mere.

Susanne og jeg foran en af rosenportene
Fantastiske valmuer
Smukke gamle træer

En tur i labyrinten blev det også til:

- samt en gang treetop walking:


Selvfølgelig skulle vi også se de forskellige udstillinger, bl.a. alle de gamle biler - her landets første campingvogn. Den har tilhørt en kendt maler, men glemsom som jeg er, så har jeg glemt hvem. Campingvogne ser unægtelig noget anderledes ud i dag:


Vi havde en rigtig hyggelig dag, og Egeskov Slot var bestemt et besøg værd - også selv om det var drønvarmt!

3 kommentarer:

  1. Ja, det er et skønt sted og der er meget at se. Det er også¨lang tid siden, vi har været der. Måske sku` vi ?
    Knus fra Esther

    SvarSlet
  2. Hvor ser det hyggeligt ud...
    Har aldrig været der, men det kommer vel nok en dag ...
    Knus

    SvarSlet
  3. Det er også meget længe siden, vi har været der.
    Har hørt at det er mega dyrt :)
    Billederne er skønne.
    Knus

    SvarSlet