Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

28. februar 2015

Rejsen til Grønland.....

Efter endelig at have fået fat i et godt redigeringsprogram til film, og efter mange forsøg, har Michael nu fået fremstillet en lille film om vores tur til Grønland i 2013.

Filmen viser hovedsageligt de to sejlture, Jan tog os med på, men også lidt fra vores 22 timer lange ophold i Kangerlussuaq, inden videreflyvningen mod lufthavnen i Nuuk samt lidt fra omgivelserne i Quinnerput, hvor Jan bor.

Filmen varer 24 minutter. Vi har set den rigtig mange gange de seneste dage, indtil vi var helt sikre på, at alle fejl var rettet. Åh, hvor jeg glæder mig til juli, når jeg endnu en gang skal besøge dette fantastiske land.


3 kommentarer:

  1. Der er noget fuldstøndigt tryllebindende ved at sejle mellem isbjerge.... I Isfjorden føler man sig meget lille blandt kæmperne!
    Og stå midt i det storladne i absolut stilhed må være min største oplevelse.
    Jeg glæder mig til at læse om din/jeres tur til sommer! Jeg rejser med i hjertet....

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Anne, den absolutte stilhed er fantastisk i den kæmpestore natur! Man føler sig i en helt anden verden og utroligt privilegeret over at få lov til at opleve den stemning. Det forstår man ikke, før man selv har været dert - jeg gjorde i hvert fald ikke.
      Det er desværre kun mig, der skal op til min søn i en måned. Min mand kan ikke holde til så meget, efter han har fået hjerteproblemer, så han vil hellere blive hjemme, når han alligevel kun kan være tilskuer til det, vi andre kan opleve.

      Slet
  2. Fantastisk, sikken natur, så storslået. Tak fordi du deler den med os. Håber du får en fin tur, når du skal afsted igen. Kan du ikke putte mig i kufferten ? :-) Knus

    SvarSlet