Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

19. februar 2010

Badning mellem isflager

Når vejret er stille, driver isflagerne i Storebælt ind til kysten, og sådan en dag er det i dag. Er det ikke smukt?


Det er første gang i år, jeg har badet mellem isflager. De 2-3 andre gange, det har set sådan ud i denne vinter, har lige netop været de dage, hvor jeg ikke havde mulighed for at komme i vandet.

I dag lykkedes det så, og det var jo en helt fantastisk og vidunderlig oplevelse.

5 kommentarer:

  1. OMG....seems crazy to me and oh so darned cold! I immediately had to translate to English when I saw this daring photo! Brrrrr.

    SvarSlet
  2. Yes - your right . . . it is cold, but that's the whole point: freezing water, hot sauna, freezing water again and so on every day during the winter!

    Winter swimming is very popular in Denmark, and most people who are trying it never stop again. That must be evidence, that it is good for the soul and body :-)

    SvarSlet
  3. Du milde jeg fryser bare ved at se billederne og så gentage det lige fra saunaen. Hatten af for jer I er seje, men nej ikke mig.
    Hilsen Esther

    SvarSlet
  4. ha ha ja siger som Esther, I er sgu seje....jeg er også for sart til de isbade. Men skønt se det ud når I basker rundt mellem isflagerne som søløver.

    SvarSlet
  5. du er ikke rigtig klog meeen jeg kan jo godt li dig alligevel

    SvarSlet