Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

8. april 2010

Babystrik

Så skal der strikkes!

Jeg var i dag en tur i Stof & Stil. Jeg skulle egentlig ikke selv købe noget, idet jeg blot var med en veninde. Jeg faldt dog lige for 3 nøgler Baby Wool i den skønneste rødlilla farve (eller lys blommefarve om man vil), som jeg absolut måtte have med hjem. Farven på fotoet falder ikke helt ud som originalen - den er meget kønnere :-)


Garnet skal gerne ende op i en lille pigetrøje str. 3 måneder. Babypigen kommer til verden sidst i juli, så den vil passe fint til efteråret. Jeg kan næsten ikke vente med at komme i gang!

4 kommentarer:

  1. Det ser fint ud garnet - glæder mig til at se det færdige resultat.
    Hilsen Jette

    SvarSlet
  2. Hej min gode ven
    Det ser spændende ud Jeg glæder mig også til at se det på nær hold
    Knus Lone

    SvarSlet
  3. Farven ser dejlig ud på fotoet, så hvis den er bedre i virkeligheden, ja så har den lille pige noget at glæde sig til.

    SvarSlet
  4. Garnet er nu ikke så lækkert blødt, som jeg forventede af babygarn, så det bliver til en trøje til at have udenpå.

    SvarSlet