Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

27. december 2011

Så er julen forbi......

- og der er så lige et par hverdage, inden det gamle år slutter, og vi går ind i 2012.

Selve julen sluttede for vores vedkommende i går, hvor vi var inviteret til julefrokost hos min niece i Kolding. Det blev en rigtig skøn dag sammen med familien. Mine egne børn og deres familier ser vi jo ikke før den 7. januar, hvor de alle kommer her til en forsinket julefrokost.


Det var dejligt at se lille Nana igen. Der sker jo rigtig meget på et par måneder i den alder, og hun er en sjov, kærlig og glad lille størrelse - ja, hun er simpelthen bare lækker!

Selv os, som hun jo ikke kender så meget til, fik hendes opmærksomhed:


- og jeg blev sandelig også inviteret indenfor i hendes telt for at læse historie:


I dag er vi så bare os selv igen, og man kan vist roligt sige, at der ikke er energi til det helt store. Måske vender den tilbage, når vi i eftermiddag skal en tur i det skønne Storebælt!

En stor tak til Trine, Nikolaj og Nana, fordi vi må være en del af jeres liv og følge med i Nanas opvækst og udvikling.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar