Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

7. marts 2012

Marathonsyning - igen!

Endnu en gang er en herlig dag sammen med Kirsten, Mette, Gitte og Esther i Kirsten og Prebens gæstfrie hjem!

Det har været rigtig hyggeligt, og vi har alle fået syet en masse. Tiden løb bare alt for hurtigt, og inden vi fik set os om, gik turen hjemad igen, først til Svendborg, hvor Mette kørte mig til bussen, og så videre med bus til Nyborg.

Her kommer lige et par fotos, men kig også ind på Mettes blog, for her ligger mange flere!

Travlhed i syværkstedet
Mette og Gitte
Kirsten gør klar til applikaring
Esther syr lapper sammen
Det tæppe, jeg selv har arbejdet på, vil jeg ikke vise, før det er helt færdigt. Jeg mangler lige at sy lukkekanten på!

- og så har jeg også modtaget mine gevinster: Kalenderen fra Bali Quilt, og stofrullen og bogen, som var den giveaway, jeg vandt hos Esther!

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud og I er da rigtig flittige :o))

    SvarSlet
  2. Skøn dag.
    Hjertelig tillykke med fødselsdagen.
    Knus Kirsten

    SvarSlet