Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

4. juni 2012

Børnepasning på Djursland

I weekenden var jeg en tur i Thorsager for at passe mine to børnebørn, da min søn og svigerdatter skulle til fest i Skive.

Det var rigtig dejligt at have ungerne for mig selv et døgns tid. Det sker ikke så ofte, der er brug for barnepige, og når det endelig sker, træder farmor jo gerne hjælpende til.

Desværre var vejret ikke det allerbedste, men heldigvis kunne vi nyde søndag formiddag udenfor i de dejlige omgivelser:

En herlig legeplads
Sidsel plukker blomster til mor
Lisa snakker med Chili
- mens Sidsel hopper på den nedgravede trampolin
Lidt indendørs aktiviteter måtter er jo også til:

Sidsel laver en fin tegning til farmor
I mangel af bedre kan man jo altid ride på Chili (bare rolig, hun sidder ikke på den)
Det er dejligt, der er så meget plads både ude og inde, så ungerne har rigtig meget plads at boltre sig på.

Søndag eftermiddag gik turen hjemad med DSB igen - lidt besværligt, da der mellem Vejle og Hortsens var indsat busser på grund af sporarbejde. Det gav lidt forsinkelse, men ellers forløb turen glat både frem og tilbage.

1 kommentar:

  1. Det ser rigtig skønt ud. Kan godt forstå du nyder dem.
    Knus fra Kirsten

    SvarSlet