Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

19. december 2012

Glaskursus

Jeg har altid været utroligt fascineret af alle de mange spændende ting, der bliver lavet i glas, og endelig har jeg selv fået mulighed for at afprøve mine evner i denne kunst på et kursus!

Det er, hvad jeg nåede på 3 timer:


Vi var 6 på holdet, og de andre 5 lavede alle et hus. De blev utroligt flotte, og sådan et skal blive mit næste projekt, som vi satser på til foråret.

Her er lige et par fotos fra selve kurset:
Der arbejdes koncentreret
Susanne, Ditte og Trine arbejder på deres huse
Et glimt af underviserens egen udstilling
Tak til min dejlige niece Trine, fordi det lykkedes for hende at få arrangeret kurset!

5 kommentarer:

  1. Wauu, hvor er du dygtig. Jeg ville gerne prøve det også, det ser rigtig sjovt ud.
    Rigtig god jul til dig og Michael
    Knus

    SvarSlet
  2. Hold da op, det har du godt nok talent for, hvor er de flotte og på 3 t. det er hurtigere end patchwork.

    Jeg vil ønske dig og din en rigtig glædelig jul.
    Knus fra Esther

    SvarSlet
  3. Jeg er vild med din ugle! Øj hvor ville jeg gerne prøve sådan et kursus!!!

    SvarSlet
  4. Hold da op, hvor er grænsen for dit talent....
    Knus

    SvarSlet
  5. Flotte ting du har lavet - det er da utroligt at du kan nå det på kun 3 timer ;o)

    SvarSlet