Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

9. januar 2015

Bedre sent end aldrig - og nyt projekt skudt i gang

Endelig blev jeg færdig med juleløberen, som Mette - mit barnebarn - skulle have haft som en lille ekstra gave i julen. På grund af en irriterende pandehulebetændelse måtte projektet ligge standby indtil efter nytår.

Mette ved godt, hun får den, og hun skal jo alligevel først bruge den til næste jul, så skaden er nok ikke så stor.


Et nyt projekt er skudt i gang - et slumretæppe til mig selv! For et stykke tid siden havde Esther (Kludeklipperen) en give-away, som jeg var så heldig at vinde: en rulle med 20 skønne lyse stofstrimler! Med lidt hjælp fra stoflageret, har jeg nu skåret til 20 log-cabin blokke i størrelse 35x35 cm.


Når toppen er færdigsyet, skal der applikeres nogle blomster på, men hvad det skal være, og i hvilke farver, har jeg endnu ikke besluttet.

4 kommentarer:

  1. Mon ikke Mette allerede glæder sig til Jul?! Juleløberen er da bare fin!
    Og det er dit nye projekt godt nok også. Log Cabin er et smukt mønster.Jeg har bare aldrig syet det, fordi jeg jeg helst syer på pap og i hånden. Det er oplagt til maskinsyning.
    Men jeg har beundret de mange udgaver af mønstret, jeg har mødt på udstillingerne rundt om..
    God arbejdsfornøjelse... jeg glæder mig til at se mere.

    SvarSlet
  2. Sød juleløber, der kommer en jul igen i år. Det projekt glæder jeg mig til at se færdigt.
    Knus fra Esther

    SvarSlet
  3. Meget fin blog du har og så kreativ du er :-)

    Det er en smuk løber til dit barnebarn :-)
    Og så har du lavet dækservietter med ugler, dem er jeg helt vild med. Jeg elsker ugler og er blevet kaldt Uglekunstneren :-)

    Jeg har også en blog, hvor jeg prøver at være kreativ.
    God weekend fra Maria

    SvarSlet
  4. Din log-cabin bliver super flot, glæder mig til at se den med blomster på. Husk jeg skal lave de to engle en dag :) Bare jeg dog når alt det jeg gerne vil. :)
    Knus fra Kirsten

    SvarSlet