Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

27. august 2015

Klar til vinteren!

Et af de projekter, jeg har haft gang i i løbet af sommeren, er denne trøje til mig selv, så nu kan vinteren bare komme an:


Modellen hedder Afmæli og opskriften kan gratis downloades på engelsk fra Istex

Trøjen er strikket i Ragg-strømpegarn fra Hjertegarn, som jeg købte, da min lokale garnpusher lukkede her i foråret.

De 4 farver, hun havde tilbage - lys grå, mørk grå, koral og råhvid - var ikke lige dem, jeg havde drømt om, men med lidt tilbagestrikning et par gange, synes jeg farverne harmonerer rigtig godt. Den råhvide blev udeladt, da jeg syntes, den ikke rigtig passe ind i de andre farver.

Nu har jeg så meget garn tilbage, at det kan blive til en trøje til en af mine små niecebørn.

Det må blive næste projekt, som jeg går i gang med som afveksling til det vikingesjal, der langsomt skrider frem. Det projekt forbliver dog en hemmelighed lidt endnu!

2 kommentarer:

  1. Jeg ville have været meget forbeholden over for de farver... Men holddaop. . Du har fået et flot resultat. Respekt.

    SvarSlet
  2. Den blev rigtig flot. Skal du hentes på tirsdag??
    Knus

    SvarSlet