Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

10. juni 2009

Kursustaske

Jeg har været på kursus hos Kludemarie i Odense, og i går aftes samledes hele holdet, så vi kunne vise hinanden samt underviseren Kirsten Lene og Tove fra Kludemarie de færdige resultater.

Taskerne er rigtig praktisk indrettet med masser af lommer til skæreplade, linealer, bøger, forlængerbord til symaskinen og alskens grej, man skal bruge, når man er på kursus.

Det var sjovt at se, hvor forskellige taskerne blev, og de er bare så superflotte allesammen.


Min egen taske er denne her:

Helles blog kan man se, hvordan taskerne er indrettet. Det har jeg ikke selv fået taget billede af.

4 kommentarer:

  1. Den er superflot din taske
    Hilsen Esther

    SvarSlet
  2. De ser flotte ud allesammen

    SvarSlet
  3. Ja dem kan I være rigtig stolte af, for de er bare så flotte alle sammen.
    Hilsen Inge

    SvarSlet
  4. Tak for jeres søde kommentarer.
    Jeg synes også, taskerne er rigtig flotte, og så er det sjovt at se, hvor forskellige de er, selv om det er samme model.

    SvarSlet