Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

15. juni 2009

Øv, det er surt!

Jeg har haft en UFO liggende i mange år - en masse rhomber i julestoffer, syet på pap.

Endelig fik jeg en god anledning til at færdiggøre juletræstæppet, for det var lige sådan et, en af mine veninder ønskede sig i fødselsdagsgave. Jeg var overbevist om, at alle dele til tæppet var syet på pap, og at antallet passede, så jeg tog delene med, da jeg i nogle dage skulle besøge min mor i Sønderborg.

Jeg syede og syede - og nøj - hvor blev det pænt. Lige indtil jeg var næsten færdig med den yderste række! DER MANGLEDE 2 STK af den grønne.!!!! Hele mit stoflager er gennemgået grundigt, men nej - intet tilbage!

Jeg har scannet stoffet ind, så hvis der er nogen derude, der kan hjælp, vil jeg blive mægtig glad for et lille stykke. Omkring 10 x 20 cm er nok til, at jeg kan gøre arbejdet færdigt!

Det ser sådan ud:

4 kommentarer:

  1. Jeg kan ikke se stoffet nok på det lille foto..kan du sætte et større fotos ind på siden?
    Det er da ærgeligt sådan noget at stå og mangle stof.

    SvarSlet
  2. Jeg har noget i den grønne nuance med små guldstjerner på..dog uden pakkerne...men det kan måske bruges i en snæver vending, hvis du ikke kan skaffe det andet julestof.

    SvarSlet
  3. Hej

    Det skulle ikke være umuligt at jeg har mere af det. Før dog nok først tid til at se efter det fredag aften, håber at du kan vente så længe.

    SvarSlet
  4. Hej Lene

    Tusind tak for dit tilbud, men jeg har fået lovning på et stykke allerede. Jeg har nemlig også lagt en efterlysning ud på DPF's hjemmeside og har fået et par henvendelser derfra.
    Hvor er det herligt, at vi quiltere ikke smider noget ud, så der altid er hjælp at hente.

    SvarSlet