Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

1. august 2009

Bordkort

Den 15. august skal vi til fødselsdagsfest hos nogle af vore fælles venner - hendes 60 års og hans 70 års!

Til denne festlige begivenhed, har jeg lovet at fremstille bordkort, så lige nu flyder hele spisebordet med karton, blyanter, linealer, skalpel og hvad der ellers skal bruges til den opgave.


Sysler som papirklip er ellers ikke noget, jeg gør i mere, og jeg har for flere år siden foræret mine bøger til et loppemarked og alt mit karton til en lokal børnehave. For en sikkerheds skyld gemte jeg dog en enkelt bog, for man kunne jo aldrig vide........

Det blev så nu. Den gennemgående farve på festbordet skal være lilla, så jeg måtte ud og finde noget lilla karton. Det er åbenbart ikke rigtig på mode i øjeblikket, for det var næsten umuligt at finde - i hvert fald her i byen. Det lykkedes dog at finde noget lækkert, fransk karton i den helt rigtige lilla farve. Så var spørgsmålet kun, om bordkortene skulle være i lilla med hvid baggrund eller omvendt.

Valget faldt på den hvide udgave -


- og der skal nu fremstilles 40 stk. Bordkortene er dog rimelig hurtige at lave, så om en lille uges tid skulle jeg gerne kunne aflevere et pænt bundt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar