Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

17. oktober 2009

7 lilla ting

Der kører for øjeblikket en lille leg rundt i blogland, hvor man får en opgave med at finde 7 ting i en bestemt farve.

Jeg fik en invitation fra Helle om at finde 7 lilla ting! Helle, jeg tror du er ude på at mobbe mig, for 7 lilla ting er så godt som umulige at finde i mit hjem ;-) Nå, det lykkedes alligevel, så her kommer de:


1. Et glas pulverkakao med lilla låg,
2. En pose halvspist ymerdrys,
3. En chokoladeæske fra Bågø, som nu bliver brugt til knapper,
4. En svamp,
5. En rulle sytråd,
6. En FQ
7. En tusch

Ikke ligefrem ting, der pryder mit hjem, som er meget langt fra i lilla!

God weekend!

1 kommentar:

  1. hehe det klarede du da til UG+.
    Vi har faktisk flere farver ned man umiddelbart tror, især hvis man ser på sine madvarer, der har mange farver.
    Tak fordi du var frisk på at deltage *s*

    SvarSlet