Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

6. juli 2010

Hæklede hagesmækker

Jeg har altid en masse garnrester liggende fra forskellige strikkeprojekter, og forleden fandt jeg alle mine bomuldsrester frem, så jeg kunne hækle et par hagesmækker til den kommende baby.

Det endte med, at jeg kunne lave 6 stk. i hver sin farve - 5 med bindebånd og 1 med knap. Den sidste havde jeg kun lige garn nok til, så her måtte bindebåndene undværes.


Mønsteret er det gode gammeldags, som jeg også hæklede til mine egne børn for en menneskealder siden. Jeg fandt opskriften i Hendes Verden.

8 kommentarer:

  1. Rigtig søde hagesmækker du har hæklet - sådan nogle kan man ikke få for mange af ;o)

    SvarSlet
  2. Hej Annelise.

    Er det muligt at tigge opskriften på de skønne hagesmækker ?
    Hvis man trykker på 'her' så kommer der ingenting eller skriver fejl.

    Mvh. Anita Otte
    voreshus26@gmail.com

    SvarSlet
  3. Hej Annelise

    Jeg ville altså også blive meget glad hvis jeg kunne tigge opskriften :-) hvor ser de bare søde ud :-)
    Betty Møller
    mail: damsgaard15@gmail.com

    SvarSlet
  4. Dejlig hagesmæk :) Må jeg også få opskriften?

    Mvh
    Louise
    christensenlouise@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må du i hvert fald. Den er sendt pr. mail!
      God fornøjelse!

      Slet
  5. Jeg modtager åbenbart ingen mail, hvis anonyme kommenterer min blog, så derfor ser jeg først de to første forespørgsler nu.
    Hvis I ser dette indlæg og stadig er interesseret, så send mig en mail på annelise.pedersen@gmail.com.

    SvarSlet
  6. Må jeg bede om opskriften
    Med venlig hilsen Hanne lund
    Spiv26@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må du i hvert fald! Jeg sender den til dig pr. mail!

      Slet