Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

2. januar 2011

Status 2010

Hvad blev det så til af færdiggjorte projekter i 2010? Det blev ikke til helt så meget patchwork, da en glædelig begivenhed i familien var på trapperne, hvilket betød, at der også skulle gang i strikkepinde og hæklenål!

Her ses en collage af det meste af årets produktion:


Den største glæde var, at jeg fik den ære at sy lille Nanas dåbskjole. Det blev lidt af en udfordring, da jeg havde været så letsindig at købe satinstof til en del af kjolen, men det færdige resultat blev rigtig godt, synes jeg.

Et nyt projekt er nu på trapperne, men mere herom senere.

3 kommentarer:

  1. Hi,Annelise:-)
    I see,You have also summarised all Your last year's art-deeds.
    There is not small amount of them.That was also a good year for You.All the things made by You are high quality and very beautiful.I love those all Your socks-small and bigger-made with nice wool,in sweet colours.I admire them specially,for I know-I would have never made such nice knitting.It has always been too difficult for me to knit socks exactly accordingly to the pattern rules.

    I hope-I am almost sure-the year we have now-will be even more creative for all of us and this should be wished to all handrafting population in the world!:-)
    Kisses-Halina-

    SvarSlet
  2. sikken nogle flotte ting du har fået lavet dig i årets løb....
    dejligt..jeg fik slet ikke tilføjet mine strikketing på min status.
    Spændende hvad vi får syet og strikket i år :-)
    Knus, Helle

    SvarSlet
  3. Halina, I will teach you to knit socks ;-)

    Helle - desværre blev det ikke til så meget patchwork i 2010, men det må jeg så indhente i år. Har da et enkelt projekt næsten færdigt og er lige startet op på et nyt i går efter et af de mønstre, du sendte til mig ;-)

    SvarSlet