Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

28. januar 2011

Ovenpå igen (sådan da) - samt Sorte Engle!

Så er den værste lungebetændelse overstået, og jeg kan igen leve nogenlunde normalt. De sidste penicillin er slugt, så nu kan det kun gå fremad. Det har været en hård omgang, som jeg godt kunne have været foruden!

I morgen tidlig (meget tidligt) sætter jeg mig i intercitytoget for at rejse en tur til Sønderborg for at besøge  min gamle mor en lille uges tid, så jeg vil være uden internet, indtil jeg kommer hjem igen. Jeg havde ellers bestilt et trådløst bredbåndsabonnement til den bærbare, og det kom da også med posten i dag - bortset fra, at de havde glemt og sende USB-modem'et med!

I aften var vi inviteret af vores bonus barnebarn Nicolai til at se deres musical forestilling "De Sorte Engle"! Det er altid 6.klasserne på hans skole, der opfører årets teaterstykke, og i år var det så Nicolais klasse, der havde fornøjelsen!

 

Det var rigtig hyggeligt, og ungerne gjorde det fantastisk godt! Der var både engle, djævle, rocksangere, balletdansere, pokerspillere samt en masse andre spændende personer involveret i stykket, som både var morsomt og tankevækkende.

Aftenen sluttede med fælles buffet, hvor hvert enkelt forældrepar leverede deres del af maden, som blev sat på 2 lange borde, og så kunne man ellers forsyne sig med lige, hvad man havde lyst til. 

1 kommentar:

  1. Hi,Anelise:-)
    It must have been really interesting performance.I'm happy You Both feel better.
    Best Regards-Halinka-

    SvarSlet