Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

6. september 2011

Kalenderomslag

Fra pigerne i min onsdagssygruppe fik jeg til min fødselsdag et sykit til kalenderomslaget fra Quilt My Design. Nu er det så syet og taget i brug - omend med en noget voldsom skønhedsfejl - teksten "AFTALER" er ikke placeret midt i stolpen. Det skyldes, at jeg åbenbart ikke havde mål rigtigt, for lige inden jeg skulle til at sy lukkekanten på opdagede jeg, at omslaget var blevet for langt. Derfor måtte jeg skære et stykke af i begge ender:



Nu ved jeg så til næste gang, hvordan jeg IKKE skal gøre, for jeg skal helt sikkert sy flere af slagsen. Det er jo bl.a. en super gaveide! Jeg skal bare lige have syet den lille taske først, som jeg jo købte mønster og stof til, da jeg i sidste uge besøgte Quilt My Design.

4 kommentarer:

  1. Det er en rigtig sød kalender omslag og pyt med at teksten står lidt til højre....blot en charme :-)

    SvarSlet
  2. Hvis du ikke havde skrevet det, havde jeg ikke bemærket, at dine aftaler ikke passer præcis.
    Det er et rigtig både sødt og flot omslag.
    Knus Esther

    SvarSlet
  3. Hvor er den flot, dejligt med egen ideèr :)Det er ikke altid dårligt med fejl
    Mvh Lone Morsing

    SvarSlet