Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

22. august 2012

Denne gang hos Mette . . . . .

Endnu en gang kan jeg se tilbage på en skøn dag sammen med dejlige kvinder - og en enkelt mand, som vi dog ikke så så meget til, bortset fra, når han servicerede os med mad og drikke (tak John)!

I dag foregik maratonsyningen hos Mette, som i dagens anledning havde inviteret sin veninde Birthe med. Det var hyggeligt at hilse på hende, og hun faldt jo rigtig godt ind i vores jargon lige fra starten!

Lone og jeg brugte dagen på at brodere på vore kommende Gingham Girls tasker:


Kirsten og Mette syede på de store sytasker fra Quilt My Design:


Gitte klargjorde applikationer:


og Birthe syede løs på sin Londontaske:


Lone og Gitte havde hver især medbragt deres quilte diva:


Ind imellem nød vi dejlig mad og drikke i haven:


John i gang med at rydde af frokostbordet:

Blokkene til Kirstens månedstæppe blev lagt ud på græsplænen og flyttet rundt, så de harmonerede bedst muligt:

Aftensmaden blev også nydt i Mette og Johns hyggelige have:

Tak til alle for en forrygende dag med masser af latter men også dyb koncentration - i hvert fald nogle minutter ad gangen!


4 kommentarer:

  1. Selv tak Annelise. Skønt du var med igen.
    Ja, det er utroligt som vi kan hygge os.
    Glæder mig allerede til næste gang.
    Pas godt på dig selv.
    Knus fra Kirsten

    SvarSlet
  2. Selv tak Annelise.
    Jeg føler mig så priviligeret over at have jer som venner.
    Tak for dejligt selskab og sikke nogle dejlige billeder du har fået taget....
    Knus og på gensyn fra Mette

    SvarSlet
  3. Det ser ud som om I har haft en rigtig god dag
    Det er skønt at have nogle at dele sin lidenskab med, jeg har selv nogle veninder som jeg syr jævnligt med og det er guld værd ;o)

    SvarSlet