Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

20. juni 2013

Endelig færdig og opstart af nyt projekt

Min Red Brolly sommertaske er endelig blevet færdig. Den var efterhånden blevet til en ufo, fordi jeg ikke kunne blive enig med mig selv om, hvilke hanke, der skulle på.

Det endte med at blive de hjemmegjorte, og det færdige projekt ser nu således ud:


Opstart på det nye projekt: Et slumretæppe til min kære mand, så han kan putte sig, når han skal have sin "morfar"!

De to første blokke så således ud:

4 kommentarer:

  1. Hvor er din taske blevet flot og hankene passer bare, til tasken.
    Flotte blokke, meget spændt på at se, hvordan det skal sys sammen.
    Knus fra Esther

    SvarSlet
  2. Godt du fik tasken færdig. Den er så skøn.
    Du laver bare Michaels tæppe, her hos mig, næste gang du kommer :)
    Knus

    SvarSlet
  3. Du er så dygtig, den er blevet så flot din taske.
    Jeg glæder mig til at følge dit slumretæppe til Michael, det er lige min stil, den slags patchwork.
    Tak for en hyggelig mandag.
    Knus fra Mette

    SvarSlet
  4. Super sød taske - de damer er bare utrolig søde. Det bliver spændende at se fortsættelsen af dine fine blokke ;o)

    SvarSlet