Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

18. september 2014

ØV!

Midt i quiltningen af min taske nr. 2 fra Red Brolly, måtte min superdejlige Pfaff Quiltexpression 4.0 til doktor Kyndbøll, da et stykke tråd havde sat sig uhjælpeligt fast inde i maskinen! Desværre kunne den ikke komme med hjem med det samme, da Morten var i gang med at demonstrere en broderimaskine for en anden kunde.

Heldigvis har min altid hjælpsomme veninde Lone en ekstra maskine stående, som jeg kunne låne, så nu kan jeg komme videre med mit syprojekt. Den ligner min gamle maskine, så den var lige til at gå til:


Det er jo lidt besværligt, når man ikke har bil, og der opstår problemer med maskinen, men heldigvis træder Lone gerne til, hvis det bliver nødvendigt, og turen til Odense i går endte da også hyggeligt med kaffe og lagkage i Rosengårdcentret - og så skal vi ud og hente den på tirsdag, så det kan jo nemt blive til mere lagkage - eller noget andet godt!

6 kommentarer:

  1. Held i uheld.... både akuthjælp og lagkage... ikke så ring' endda!!!!
    God arbejdslyst med projektet.

    SvarSlet
  2. Sikke noget l.... Det er godt vi har Lone. :)
    Hvad er det lige du har gang i?
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det må du da nok spørge om, Kirsten! Jeg har åbenbart brugt noget dårligt tråd, der sprang inde i maskinen og blev siddende fast!

      Slet
    2. Håber du har fået din symaskine igen ...

      Slet
    3. Vi skal hente den i morgen, Mette!

      Slet