Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

15. september 2009

Besøgstæller og blog på engelsk

Jeg har sat en besøgstæller - Neocounter - på min blog. Det er sjovt at se, hvor mange besøg man får, og hvor i verden de besøgende kommer fra.

Den burde være installeret allerede fra dag 1, men der går jo altid et stykke tid, før man rigtig finder ud af, hvordan hele blog-systemet virker.

Nu er den der, og det er rigtig spændende at opdage, at quiltere på den anden side af kloden, kigger i ens blog!

Jeg overvejer meget, om jeg også skal forsøge at skrive på engelsk - et engelsk, som bestemt ikke er perfekt - eller om det er nok med den Google oversætter, jeg har placeret øverst i højre hjørne. Hvad siger I andre?

3 kommentarer:

  1. Hei Annelise, Teller er morrsomt! Jeg oppdaget også denne lit sent, men pyt pyt.... Jeg har noen lesere med både spansk og engelsk som hoved spåk, og det fungerer ganske greit med oversetteren. Det er også ett par blogg venner som har lagt til oversetter på sin side, slik at jeg (og andre) skal kunne lese på vårt eget språk - bloggland er en meget generøs verden :o) Fortsett og skriv på ditt eget språk. Har også fått positiv tilbakemelding på at jeg skriver på norsk. Det jo ikke alle som er så flinke i engelsk :o) Uansett hva du bestemmer deg for - Lykke til videre!!

    SvarSlet
  2. A Google Fordító nagyon szuper!

    SvarSlet
  3. Tusind tak for jeres kommentarer!

    Du har overbevist mig - jeg holder mig til mit modersmål!

    SvarSlet