Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

15. september 2009

Noah's Ark BOM færdig

Så er de små broderede blokke fra Lynette Andersons stitchery BOM blevet monteret.


Jeg har ikke rigtig kunnet finde ud af, om vægbilledet skulle quiltes, men er nu blevet enig med mig selv om, at det skal det ikke. Broderierne skal have lov til at fremstå klare og tydelige i en diskret ramme.

Det var lidt svært at få broderierne placeret sådan i forhold til hinanden, at alle kanter flugter, og det er da heller ikke lykkedes helt. Et enkelt sted var jeg nødt til at sætte en ekstra lille strimmel ind, men helheden er blevet rigtig fin, synes jeg.

Nu er jeg spændt på, hvad lillepigen siger til sit nye vægbillede!

2 kommentarer:

  1. Å den ble fiiiin! Flott med alle de flotte farvene. Jeg sydde min i bare blått.....

    SvarSlet
  2. hvor er den altså blevet flot. Super smukt syet og i dejlige farver. Er sikker på dit barnebarn og hendes forældre vil værdsætte den meget flotte gave.
    Knus, Helle

    SvarSlet