Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

4. februar 2011

Hjemme igen - og Nana

Efter næsten en uge i Sønderborg, hvor min bror og jeg har renoveret vores mors badeværelse, gør jeg nu klar til i morgen tidligt at køre til Djursland for at fejre mit yngste barnebarn Sidsels 4 års fødselsdag.

Fotoet af Sidsel er fra i sommer, hvor hun var på besøg hos os:


Jeg kører hjem igen i morgen aften, da jeg kun har lejet en bil for en enkelt dag.

I Sønderborg var jeg så heldig, at min søster og niece samt niecens mand kom på besøg med familiens lille hjertebarn, Nana. Hun vokser og stortrives, og forældrene har fået besked på, at hun ikke behøver opereres igen, før hun er 2-3 år. Hvilken lettelse! Det er jo tegn på, at alt fungerer, som det skal, og de bare kan nyde deres lille prinsesse.

Er hun ikke dejlig:

2 kommentarer:

  1. Hi,Annelise:-)
    Little Princess Nana is really wonderful:-)
    Best regards-Halina-

    SvarSlet
  2. Velkommen hjem....
    hvor er hun dog bare super dejlig, lille Nana :-)
    Knus, Helle

    SvarSlet