Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

9. oktober 2011

Lille kalenderomslag til tasken

Jeg har åbenbart fået en hel mani med at lave kalenderomslag, så denne gang blev det til et omslag til min lille plankalender, hvor der også er plads til telefonlisten samt en notesblok. Bagerst i en lomme kan der ligge visitkort og den slags småting. Den er perfekt at have i tasken, da den ikke fylder ret meget.




Omslaget måler 10,5x19 cm sammenklappet, og min syveninde Connie har leveret de fleste af ægkanterne.

Jeg har sat en lille trykknap i lukkestroppen og for at skjule, hvor trykknappen er syet fast, har jeg syet en lille hjerteknap ovenpå.

2 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er den smart. Den er jeg nød til at studere nærmere
    knus fra mig

    SvarSlet
  2. Det er du da så velkommen til, kære ven :-)

    SvarSlet