Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

18. januar 2012

Onsdagssyning

I formiddags havde vi vores sædvanlige hver anden onsdag formiddags syning, og både Nina og Connie havde et par tæpper med, som var næsten færdige:

Connies vægtæppe fra Quilt My Design
Connies Storm at Sea
Ninas hestetæppe til barnebarn
Rigtig flotte stykke arbejder begge to. Jeg undrer mig stadig over, hvor meget de to damer får syet, og Connie syr endda udelukkende i hånden. Virkelig imponerende!

5 kommentarer:

  1. Åh hvor er det flotte tæpper alle 3. Kan godt lide den med storm at sea, der har både i blokkende..smart. Fik du ikke selv produceret noget vi må se?

    SvarSlet
  2. Desværre Helle - jeg syr stadig på min søsters sengetæppe, men jeg håber da snart at kunne vise et par småting *SS*

    SvarSlet
  3. meget meget smukke tæpper :O)
    knus♥

    SvarSlet
  4. Det er første gang jeg har set storm at sea, med små både i, hvor kreativt, men de er smukke alle tæpperne.
    Knus Esther

    SvarSlet
  5. Meget smukke tæpper, alle tre....

    SvarSlet