Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

3. januar 2012

Pil op - sy baglæns.......

Nu må jeg endelig være blevet fuldgyldigt medlem i facebookgruppen "Pil op - sy baglæns"! Det er da den værste gang møg, jeg har lavet!

Her sidder jeg time efter time og håndsyr blokke til min søsters sengetæppe, og jeg har syet hele 10 blokke færdige, inden jeg opdager, at de er helt forkert sat sammen!!!!!

Blokken til venstre er den forkerte. Den skulle have set ud som blokken til højre:


Så er der jo kun et at gøre: Pille op og sy baglæns! Det er jeg så i gang med nu, så der går lige en del timer, inden jeg igen kan se, at det går fremad. Først ligger der sådan en bunke, der nu er pillet op, og som skal sys rigtig sammen. Derudover har jeg yderligere 2 stk., der skal pilles op:


Det blev en lidt træls start på syningen i 2012, så nu kan det da kun gå fremad!

7 kommentarer:

  1. hej

    ja jeg tror ikke der er ret mange som ønsker at være medlem af denne gruppe.... men er det jo også selv.
    God fornøjelse med at sy fremaf....smiler....

    SvarSlet
  2. åh hvor træls at sy så meget forkert...gad vide hvad du har tænkt på imens du syede for forkert? Måske var du en tur i det dejlige kolde vand? Pøj pøj med at sy det rigtigt denne gang :-) Knus, Helle

    SvarSlet
  3. Ja det er surt, men hvem har dog ikke prøvet det, jeg tror ingen kan sige sig fri for at blive medlem der, det bliver for ævrigt flot tror jeg, glæder mig til at se det færdigt.....Knus

    SvarSlet
  4. Surt. Der er ikke noget at gøre ved det. På`en igen.
    Knus Kirsten

    SvarSlet
  5. Åh ja det kan jo desværre ramme os alle ....
    Knus

    SvarSlet
  6. Det er bare så øv, når det sker.
    Knus Esther

    SvarSlet
  7. Hi hi hvem har ikke prøvet det
    Mon man ikke har snakket for meget eller set for meget tv - ja ja jeg spørger bare hi hi hi hi
    Knus fra en som holder af dig

    SvarSlet