Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

7. oktober 2014

Jeg skal til Grønland - igen!

Så er billetten købt til min næste tur til Grønland. Denne gang rejser jeg alene og skal bo deroppe i en hel måned! Afgang 9. juli 2015 og hjem igen 6. august. Hold da op, hvor jeg glæder mig!

Sidste år, da Michael og jeg var på besøg hos sønnike for første gang, var vi der kun i 9 dage, og hele turen endte brat, da vi kom hjem til flytterod og genhusning! Min rejse til dette spændende land blev slet ikke ordentlig afsluttet og bearbejdet, så denne gang skal jeg bare være der! Være i Jans skønne lejlighed lige ved vandkanten, være i naturen, være i stilheden og være i den skønne, friske luft! Bare være - og koge kartofler til Jan, for han siger, at det gider han ikke selv, så derfor får han yderst sjældent kartofler!

Her skal jeg bo i det lille lyseblå hus til venstre. Det hvide gelænder er Jans terrasse. Tættere på vandet kan det næppe blive:


- og den udsigt skal jeg op til om morgenen:


Er det noget at sige til, at jeg glæder mig helt vildt meget? Så nu er det bare at vente, vente, vente!

11 kommentarer:

  1. Jeg kan godt forstå at du glæder dig. God tur til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dine gode ønsker, Rita. Ja, jeg glæder mig så meget, at jeg slet ikke selv kan forstå det.

      Slet
  2. ÅÅÅÅHHHH jeg er grøn af misundelse... Der er så smukt...Hvor skal I bo?
    Jeg har lige sjal,et du skal strikke, mens du glæder dig til turen: En Grønlandsudgave af Danmarksjalet!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Wow Anne, den så jeg ikke lige komme! Det er da det, jeg skal!
      Jeg skal bo hos min søn i Qinngorput, den nye "forstad" til Nuuk.

      Slet
    2. Jeg ville sende dig et billede af mit Grønlandssjal... Men kan ikke finde nogen mail-muligheder på bloggen...
      Kan du sende mig en mail... så jeg kan "prale" med sjalet?...

      Slet
  3. Glæder mig på dine vegne. Knus og tak for besøget i dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak, min ven. Det var jo hyggeligt, som altid, selv om det blev lidt kort denne gang!

      Slet
  4. Hvor bor Jan bare dejligt ... Hvis du skulle savne "dine" piger, tror jeg gerne vi kunne lokkes derop :-)
    Tak for en hyggelig dag, om end den var lidt kort, men bedre end slet ikke jeres dejlige selskab...
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Kom bare! Det kunne da være vildt fedt at se jer deroppe!
      Selv tak, min ven. Jeg synes, vi er et rigtig godt team. Bare synd, Gitte ikke kunne være med denne gang.

      Slet
  5. Hvor jeg glæder mig på dine vegne, at du gentager besøget. Det land ville jeg også gerne besøge, kan jeg ikke være i et hjørne af din kuffert ;-) ?
    Knus fra Esther

    SvarSlet
  6. Tak, Esther!
    I har jo lige været på en drømmetur, men jeg kan da varmt anbefale Grønland, hvis I mangler gode oplevelser! Det er nok en god ide, at lade bilen blive hjemme!

    SvarSlet