Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

12. maj 2015

Maratonsyning

I sidste uge havde vi kombineret fødselsdag og maratonsyning hos Gitte. Hen på eftermiddagen blev vi enige om at køre til Kunstgården i Skovby, hvor Ilse Iversen og Bente Egeberg i øjeblikket udstiller patchwork.

Et par fotos fra udstillingen:


Mest imponeret er jeg dog over salgsudstillingen i underetagen, hvor der sælges kunsthåndværk for enhver smag. Hold da op, hvor er der mange lækre ting lige fra malerier til keramik, glaskunst og meget, meget mere.

Her et par glimt fra underetagen:


Gitte inviterede på kaffe og kage, som blev serveret i Kunstgårdens havestue. Det var godt, vi var inden døre, for der kom en gevaldig tordenskylle, og da vi kom tilbage til Særslev, så himlen således ud:


Flot ser det jo ud, men også en smule skræmmende!

5 kommentarer:

  1. Tak for billederne fra Kunstgården. Den er ofte et besøg værd. Vi er dog mest begejstret for Eva Johansen. Men det ser da ud til at denne udstilling også et en tur værd... når vi nu alligevel er i Aulby om torsdagen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er meget blandede meninger om udstillingens kvalitet. Jeg var ikke imponeret, men alene kunsthåndværket nedenunder er jo et besøg værd.

      Slet
  2. Den skulle jeg gerne nå at se på fredag, når jeg er i Aulby
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæder mig til at se dig på fredag. Det er jo snart længe siden sidst!

      Slet
  3. En rigtig hyggelig dag, som altid. Også en fin dag i Aulby
    Vi ses snart igen.
    Knus

    SvarSlet