Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

2. juli 2015

Barselsgave

Så er familien blevet forøget med endnu et nyt lille medlem. Natten mellem den 22. og 23. juni nedkom min nevø Daniels kæreste Patrycja med en skøn lille dreng.

Som til de andre små i familien, har jeg også strikket lidt småting til ham, men vil dog først vise produktionen på min blog nu, hvor pakken er sendt til modtageren. Her er, hvad jeg nåede at få lavet til den lille fyr, inden han ankom.

Sættet Bertram str. 0-3 mdr. Strikket i Merci fra Filcolana


Drengetrøje str. 3-6 mdr. fra Hjertegarns hæfte Baby Trunte nr. 25, strikket i Red Heart Babygarn fra Coop:


Polo fra Oline Garn str. 0-3 mdr. strikket i Havana fra det nu lukkede Ingelise. Garn fra lager:


Når jeg nu ser fotos af det strikkede, kan jeg se nogle småfejl, men dem tror jeg nu godt, modtageren kan leve med.

Mit næste strikkeprojekt er Vikingesjalet designet af Anne Holtegaard. Garnet ligger klar til afhentning på posthuset, og planen er, at det strikketøj skal med til Grønland, når jeg om nøjagtig en uge rejser til Nuuk for at tilbringe de næste 4 uger sammen med min ældste søn, der bor og arbejder deroppe. Så har jeg rigeligt med tid til at øve mig i Fair Isle Strik, som er et helt nyt område for mig!

3 kommentarer:

  1. Tillykke med familieforøgelsen. Den lille fyr blier da fint ekviperet.
    Og rigtig god stikkefornøjelse med det næste projekt. air isle er ikke svært. Har du ikke strikket islændere og norske trøjer? Jeg strikker bare videre på den måde....
    GOD TUR til dejlige Grønland. Jeg rejser med i tankerne.

    SvarSlet
  2. Tillykke med den lille ny. Du har været flittig med pindene.
    Rigtig god tur. Nu er det snart. Knus

    SvarSlet
  3. Hvor er de heldige at ha en som dig der strikke så meget ....
    Tillykke med den lille ny...
    Rigtig god tur til Grønland, håber jeg får mulighed for at følge din rejse ...
    Knus

    SvarSlet