Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

7. december 2009

Juleophæng

Nu har jeg fået klippet og gjort alle dele til et lille tredimensionelt juleophæng klar til at komme i symaskinen i morgen formiddag. Så kan håndarbejdet passende blive lavet i morgen eftermiddag, når jeg skal til syeftermiddag hos Danehofquilterne.


Ophænget skal være en lille gave til vores bonusdatter. Hun har længe været varm på det ophæng, jeg lavede for nogle år siden på et kursus hos Danehofquilterne med Margret Furrer, så nu må det være på tide, hun får sit eget.

Oplægget ser således ud:

 
Jeg ønsker alle en god ny uge med masser af før-julehygge!

7 kommentarer:

  1. It is beautiful. I am sure she will love it!

    SvarSlet
  2. Hvor er det kært, er det et mønster man kan købe et eller andet sted???
    Inge

    SvarSlet
  3. Hvor er det sødt, det bliver dejligt for hende, at få sit eget, frem for at klappe længselsfuldt på dit.
    Hilsen Esther

    SvarSlet
  4. Tak for jeres søde kommentarer.

    Inge, du kan jo prøve at kontakte Margret Furrer. Det er hendes mønster, og jeg ved ikke, hvor man evt. ellers kan købe det. Måske hos Stofgåsen, hvor hun jo tidligere var involveret.

    SvarSlet
  5. Hello Annelise, the welcome sign is beautiful.....Warm Regards Lyn

    SvarSlet
  6. Tak Annelise, det vil jeg prøve.
    Hilsen Inge

    SvarSlet