Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

17. december 2009

Så har vi prøvet det!

Som vinterbader er man jo vant til at gå i vandet uanset vejret. Der skal virkelig ekstremt vejr til, før man bliver på landjorden. I aften var så en af de få dage om året, hvor jeg - og mange andre vinterbadere - syntes det var for risikabelt, for badebroen, som er meget lang, var spejlglat, det var meget højvandet samtidig med, at der blæste en strid storm fra øst. Dvs. når man skulle gå tilbage igen, blev man nærmest skubbet af den kraftige blæst, så vi var en del, der valgte ikke at udsætte os selv for risikoen for at komme til skade.

Heldigvis lå der store snedriver lige uden for klublokalet, så dem kunne vi rulle rundt i stedet for. Det er først min 4. sæson som vinterbader, så det var noget helt nyt at rulle sig i sneen efter en tur i saunaen. Det er jo ikke de store mængder sne, der har været de forløbne 3 vintre!

Det er så mig, der tager min "rulletur" her:


Det var rigtig sjovt, og det var skønt bagefter igen at sidde i saunaens varme. Der er noget, der tyder på, at det bliver samme tur igen i morgen, for meteorologerne lover mere sne på Fyn og stadig strid blæst fra øst/nord-øst! Jeg glæder mig allerede :-)

Prøv lige at se afstanden ud for enden af badebroen, hvor Storebælt rigtig viser tænder! Der er nøjagtig 84 meter fra det sted, hvor billedet er taget, og det er altså et stykke vej, når man helst skal nå tilbage i god behold........

2 kommentarer:

  1. Herligt :-) Du ser skøn ud liggende der i den friske sne.
    Jeg vil nok også foretrække sneen frem for vandet *g* Men jeg er jo heller ikke vinterbader :-))))

    SvarSlet
  2. Uh! jeg fryser bare ved at se dig ligge i sneen.
    Jeg kan godt forstå, at I ikke vil risikere liv og lemmer for et iskoldt bad.
    Der er da ellers skovlet sne for jer ;-)).
    Hilsen Esther

    SvarSlet