Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

25. august 2010

Penalhus til sygrej og klargøring til næste håndsyningsprojekt

Penalhuset er færdigt - næsten!

Jeg mangler kun at sy knapper i, men dem skal jeg lige have købt først, så det må vente, til jeg enten har været en tur i Dansk Factory Outlet i Langeskov eller i Stof & Stil i Odense. At købe knapper enkeltvis her i byen er alt for dyrt, så jeg venter gerne.

Sådan kom vidunderet til at se ud med de skønne japanske stoffer fra Quilt My Design:


De sidste par dage har jeg skåret stoffer af alle mine smårester samt kopieret og klippet papstykker ud til mit påtænkte slumretæppe i mønsteret Doubble Wedding Ring. Det skal være mit næste store håndsyningsprojekt.


Det kan jo snildt tage et par år at sy, men det gør ikke noget. Det skal bare være et tæppe helt til mig selv - i hvert fald indtil videre :-)

2 kommentarer:

  1. Det er blevet en rigtig flot sypung.
    Det med applikere er du godt nok kommet hurtig efter.
    Jeg glæder mig til at følge dit nye projekt

    SvarSlet
  2. Den er blevet rigtig fin - den skal du nok få glæde af.

    Spændende at se hvordan dit næste projekt skrider frem ;o)

    SvarSlet