Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

19. august 2010

Penalhus til sygrej

Til min fødselsdag i marts måned fik jeg et sykit fra mine søde onsdags-sy-veninder. Sykittet er fra Quilt My Design, og da jeg, som mange andre, rigtig godt kan lide Linettes søde applikationer, blev jeg utroligt glad for gaven.

Jeg har ikke haft mulighed for at komme i gang, men nu, hvor vejret ikke er det allerbedste, babytøjet er færdigt og afleveret, og stofferne igen har fået første prioritet, er der jo ingen undskyldning mere.

 

Applikationerne er nu syet, og trekanter og firkanter er syet på pap, så nu skal jeg i gang med monteringen.

Jeg glæder mig til at få den færdig, så jeg kan kassere diverse plastikposer og få en smule orden i sygrejet!


Ikke så kønt vel - og vel nok en smule pinligt for en quilter, ikkesandt?

3 kommentarer:

  1. Hvor ser det fint ud - glæder mig til at se det færdige resultat ;o)

    SvarSlet
  2. Jeg har allerede syet to eksemplarer af det lille sypenalhus fra Linette (ét til hver af mine piger) og det er rigtig sødt og meget brugbart. Jeg har også købt mønstret til hendes store sy-taske, men den mangler jeg at få lavet (til mig selv...) Glæder mig til at se dit færdige resultat!

    SvarSlet
  3. Hej min ven
    Ih hvor bliver den fin Jeg ved at du bliver glad for den

    SvarSlet