Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

20. februar 2011

Solskin over Storebælt

I eftermiddags travede jeg en tur ned til badeklubben for endelig at kunne tage en dukkert i det dejlige, iskolde vand i Storebælt! Det var jo ren nydelse efter mere end 14 dages pause - og så i høj solskin! Så kan det ikke blive bedre......

På vejen hjem tog jeg lige et par fotos langs med stranden ud mod Storebæltsbroen. Der er pænt med grødis i strandkanten i det minus 3 grader kolde vand, men flot ser det jo ud:



3 kommentarer:

  1. Those beach pictures sure look chilly!! Sitting here in southeast Minnesota in the midst of a rain/sleet/snow storm that is to continue through tonight and tomorrow! The temp is 30F, though (would account for the rain that's falling on snow at the moment! Have been doing some family research and found out that my ancestors came from your area. My maiden name is Svendsen. Doreen

    SvarSlet
  2. Storebælt er flot, jeg kan se på det fra den anden side ;))
    Men ligefrem hoppe i, det vil jeg alligevel ikke. Frisk gjort.

    SvarSlet
  3. Sorry, I can't send you an private answer, Doreen! Thanks for your nice comment.I hope, the wether in Minnesota is better now. I hate storms, and I'm really lokking forward to spring!

    Laila, tak for din søde kommentar. Ja, Storebælt er jo smuk fra begge sider ;-)

    SvarSlet