Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

6. februar 2011

Taskestykker

I 2003 syede jeg en vest i blå japanske stoffer og naturfarvet hør, som deltagerne fra DPF skulle bære ved Nordisk Træf i Oslo. Desværre har jeg ingen fotos af vesten, og den har nu ligget til ingen verdens nytte siden dengang.

Da jeg synes, disse dejlige stoffer er for smukke til bare at blive kasseret, har jeg splittet vesten ad, og den er nu blevet transformeret til for- og bagside på en taske:



Til karm og hank har jeg købt en ensfarvet mørk blå, så nu gælder det bare om at få tasken færdig.

I øjeblikket er min hverdag alt for hektisk til at få syet noget som helst, men på et tidspunkt bliver den vel "normal" igen, så jeg kan få nogle projekter, som efterhånden har udviklet sig til ufo'er, gjort færdige.

4 kommentarer:

  1. det bliver da smart...godt tænkt at lave vesten om til en taske...det bliver vel den runde japanske taske fra Kludemarie?

    SvarSlet
  2. Hold da op hvor flot M.h.t kammen ville jeg vælge en mørkeblå. Du er altså bare så dygtig jeg kan til tider blive helt misundelig
    Knus Lone

    SvarSlet
  3. Det kan da kaldes supergodt genbrug, hvor er tasken flot.
    Hilsen Esther

    SvarSlet