Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

7. maj 2010

Det er en om'er.....!

Halvvejs færdig med at sy blokkene til min Hidden Ninepatch sammen opdager jeg, at jeg har syet alle blokkene forkert sammen. Mønsteret går simpelthen ikke op! Jeg har prøvet på kryds og tværs, men ligegyldigt, hvad jeg gør, går regnestykket ikke op.

Da jeg havde syet ninepatch blokkene, skåret dem igennem og placeret dem på gulvet, som de skulle ligge, passede det fint.

Da jeg for et stykke tid siden syede den nye blok sammen, opdagede jeg efter et stykke tid, at jeg havde vendt de enkelte fjerdedele en smule anderledes i forhold til hinanden, end på den første oplægning, men jeg fortsatte, for det kunne vel ikke betyde alverden......., men det gjorde det altså, så nu må jeg i gang med at sprætte det hele fra hinanden igen!


Og hvad kan man så lære af det? Lad være med at gå på kompromis! Det giver kun ekstra arbejde.

Som om det ikke er nok, så har jeg mistet min gode, store Clover opsprætter! Den er glemt eller tabt et eller andet sted, så nu må jeg have fat i en ny!

Og så skulle det lige ske, når jeg virkelig har brug for den. Øv for noget skidt.

Nå, der nytter jo ikke noget at ærgre sig. Jeg må bruge en af de andre, men kun halvt så gode opsprættere, indtil en ny Clover er anskaffet. Den er simpelthen uundværlig. Det bliver nu først efter weekenden, jeg kommer i gang, for i morgen tidlig går turen mod hovedstaden, hvor vi skal besøge gode venner, og sammen med dem besøge Københavns Ølfestival 2010, så syning bliver det i hvert fald ikke til, efter vi har fået en række spændende øloplevelser!

3 kommentarer:

  1. Øv hvor ærgeligt - det er et stort arbejde at sprætte op :o(

    SvarSlet
  2. Ja ØV, hvor er det surt, men mpn ikke vi næsten alle sammen har prøvet noget der ligner. God tur til staden.

    SvarSlet
  3. Hej Jette og Lene
    Tak for jeres søde kommentarer. Dejligt at få lidt medfølelse :-)

    SvarSlet