Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

15. maj 2010

Jeg er da en smule stolt af mig selv

I går gennemførte jeg en gåtur på 20 km! Det er de fynske spejdere, der hvert år på Kr. Himmelfartsdag arrangerer Grøndals Marchen - en march, hvor man kan vælge at gå 10, 20, 30 eller 50 km.

Jeg var inviteret med af mit bonusbarnebarn Nicolai, og sammen med ham og hans mor travede vi de 20 km rundt på Midtfyn. Det var nok lidt vovet, for jeg er absolut ikke i topform, men så måtte det briste eller bære!

Her er en flok glade unger hjemme ved deres egen spejderhytte - klar til at tage på den lange vandretur:


Så er vi samlet ved Grøndalshytten i Rolfsted:


Kl. 9.15 startede vi fra spejderhytten og ud i den smukke fynske natur. 1. rast undervejs var ved 10 km-posten, og her gik ungerne i gang med medbragte frokost,



- og ved 15 km-posten fik de efterhånden ømme fødder og ben lidt hvile inden de sidste 5 km hjem:


Det var en fornøjelse at opleve de seje unger. Ikke en eneste gang hørte vi nogen klage over ømme ben eller vabler. Der var stadig plads til skæg og ballade 2 km fra målet:


Ved 14-tiden var vi tilbage ved udgangspunktet, hvor vi fik udleveret diplomer og diverse mærker til at sy på spejderuniformen, hvis man ellers var i besiddelse af sådan en. Vi andre gemmer dem som souvenir.

Jeg kunne godt mærke, at jeg havde ben, da vi nåede aften, og hvor var jeg dog træt! Ømheden i benene er aftaget væsentligt, men jeg tror nok, der skal endnu en nats søvn til, før jeg er helt frisk igen.

Allerede nu har jeg lovet, at jeg nok skal gå med næste år igen - men så tror jeg nok, jeg vil træne lidt mere inden marchen!

5 kommentarer:

  1. Respekt - hvor sejt af dig at deltage og så oveni købet at gennemføre ;o)

    SvarSlet
  2. Flot Flot


    Vær glad for at I kan ;-)

    respektfuld hilsen
    Inge Reinholdt

    SvarSlet
  3. jeg er også imponeret over din præstation...ret flot klaret i betragtning af din konditon...
    Ja kom du bare i træning til en længere tur til næste år.
    Knus, Helle

    SvarSlet
  4. Tak for jeres søde kommentarer!

    Det er dejligt at få lidt positiv feedback :-)

    SvarSlet
  5. Congratulations! What a fun day and a huge accomplishment.

    SvarSlet