Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

25. maj 2010

Der er gang i strikketøjet

Sideløbende med barnevognstæppet, som jeg er i gang med at sy til min nieces kommende baby, strikker jeg også en smule. Min niece laver ikke selv håndarbejde, og det gør hendes mor = min søster heller ikke. De er derfor taknemlige for, at moster = mig, er så håndarbejdsivrig, at der gerne "falder lidt af" til dem også!

Huen har jeg strikket på 2 aftener, og den er jo ikke til at stå for, vel? Mønsteret er fra Drops Design og garnet er også fra Drops, men købt i en lokal butik.


Mit kamera har været udlånt en uges tid, så derfor kan jeg først lægge fotos ud nu, selv om trøjen har været færdig nogle dage. Opskriften har jeg fra et ældre nummer af  "Hendes Verden", og garnet har jeg købt i Stof & Stil.


Barnevognstæppet mangler jeg kun at quilte, så kan jeg komme i gang med nogle af de UFO'er, der ligger og venter.

1 kommentar:

  1. Bedårende hue og trøje - ikke underligt at niecen er glad for dit håndarbejde ;o)

    SvarSlet